1- ابارشی, ا., & حسینی, س. (1391). مدل سازی معادلات ساختاری. تهران: جامعه شناسان.
2- احمدپور داریانی, م., نیک بین, ح., & کریمی, آ. (1390). عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در شرکت های خدمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی استان زنجان. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران, 42(4), 535-546.
3- احمدی, ح., فرج اله حسینی, س., & امیدی نجف آبادی, م. (1388). شناسایی برخی عوامل همبسته با ترویج کارآفرینی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی, 3(3), 9-24.
4- جعفرزاده, م., & بازرگان, ع. (1383). تحلیل عوامل موثر در کارآفرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران. فرهنگ مدیریت, 2(7), 205-254.
5- حسین پور, د., کوشکی جهرمی, ع., & بودلایی, ح. (1390). معنویت به عنوان حلقه بین توانمندسازی و بروز رفتارهای کارآفرینانه. پژوهش های مدیریت منابع انسانی, 1(1), 65-92.
6- حسینی, س., فرج اله حسینی, س., & سلیمانپور, م. (1388). عوامل تاثیرگذار بر کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی استان تهران. علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران, 5(2), 101-111.
7- دانایی فرد, ح., حسینی, س., & میرزایی, ش. (1392). روش پژوهش مقدماتی. تهران: صفار (اشراقی).
8- رضایی میرقائد, م., عربیون, ا., & علیزاده, م. (1392). بررسی رابطه ی بین کارآفرینی، محیط کسب و کار و توسعه ی اقتصادی در کشورهای عضو دیده بان جهانی کارآفرینی (GEM). پژوهش های جغرافیای انسانی, 45(2), 37-50.
9- شکر کن, ح., برومند نسب, م., نجاریان, ب., & شهنی ییلاق, م. (1381). بررسی رابطه ساده و چندگانه خلاقیت، انگیزه پیشرفت و عزت نفس با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز. مجله علوم تربیتی و روانشناسی, 9(3-4), 1-24.
10- طالبی, ک., & زارع یکتا, م. (1389). بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش جویان در راه اندازی کسب و کار جدید. توسعه کارآفرینی, 2(7), 95-115.
11- کمالیان, ا., & فاضل, ا. (1390). بررسی رابطه ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطاله ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان). توسعه کارآفرینی, 3(11), 127-146.
12- مومنی, م., & فعال قیومی, ع. (1391). تحلیل های آماری با استفاده از SPSS. تهران: مولف.
13- ناظم, ف. (1392). رابطه بین کارآفرینی مدیران و کیفیت زندگی کاری کارکنان در مراکز آموزش عالی. پژوهش های مدیریت در ایران, 17(2), 223-242.
Carr, J. C., & Sequeira, J. M. (2007). Prior family business exposure as intergenerational influence and entrepreneurial intent: A Theory of Planned Behavior approach. Journal of Business Research, 60(10), 1090–1098.
Chan, K. Y., R. Ho, M.-h., S.Chernyshenko, O., Bedford, O., A. Uy, M., Gomulya, D., et al. (2012). Entrepreneurship, professionalism, leadership: A framework and measure for understanding boundaryless careers. Journal of Vocational Behavior 81, 81(1), 73-88.
Fairlie, R. W., & Holleran, W. (2012). Entrepreneurship training, risk aversion and other personality traits: Evidence from a random experiment. Journal of Economic Psychology, 33(2), 366–378.
Goethner, M., Obschonka, M., Silbereisen, R. K., & Cantner, U. (2012). Scientists’ transition to academic entrepreneurship: Economic and psychological determinants. Journal of Economic Psychology, 33(3), 628–641.
Hox, J., & Bechger, T. (1998). An Introduction to structural equation modeling. Science Review, 11, 357-373.
Kim, Y., Kim, W., & Yang, T. (2012). The effect of the triple helix system and habitat on regional entrepreneurship: Empirical evidence from the U.S. Research Policy, 41(1), 154– 166.
Krueger, N. F., Reilly, M. D., & Carsrud, A. L. (2000). Competing Models of Entrepreneurial Intentions. Journal of Business Venturing 15,, 15(5-6), 411–432.
Landstrom, H., Harirchi, G., & Astrom, F. (2012). Entrepreneurship: Exploring the knowledge base. Research Policy, 41(7), 1154– 1181.
Pugesek, B., Tomer, A., & Von Eye, A. (2003). Structural Equation Modeling: Applications in ecological and evaluationary biology. Newyork: Cambridge university press.
Torres, C. T. (2010). Consideraciones Para La Formacion En Emprencimiento: Explorando Nuevos Ámbitos Y Posibilidades. Estudios Gerenciales, 26(117), 41-60.
Wyrwich, M. (2012). Can socioeconomic heritage produce a lost generation with regard to entrepreneurship? Journal of Business Venturing, http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusvent.2012.09.001.
Zellweger, T., Sieger, P., & Halter, F. (2011). Should I stay or should I go? Career choice intentions of students with family business background. Journal of Business Venturing, 26(5), 521-536.
Zhuplev, A., Konkov, A., & Kiesner, F. (1998). Russian and American Small Business: Motivations and Obstacles. European Management Journal, 16(4), 505–516.