تیمورنژاد، کاوه و صریحی، رسول. (1389). تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصاد و دارایی. فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 62، 59-37.
جمالزاده، محمد؛ غلامی، یونس و سیف، محمدحسن. (1388). بررسی رابطه هوش هیجانی و یادگیری سازمانی در بین کارکنان و اعضای هیأت علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی و ارایه الگویی جهت ارتقای یادگیری سازمانی. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 3(2)، 86-63.
حجازی، یوسف و ویسی، هادی. (1386). تبیین مؤلفههای یادگیری سازمانی در مؤسسات آموزش عالی کشاورزی (مطالعه موردی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 46، 65-45.
رشیدی، محمد مهدی؛ قدیریان، عباسعلی؛ و اصیلی، غلامرضا. (1383). جامعه اطلاعاتی (دانش مدار) و آموزش نوین. مرکز اسلامی آموزشهای از راه دور.
سبحانینژاد، مهدی؛ شهائی، بهنام؛ و یوزباشی، علیرضا. (1385). سازمان یادگیرنده. تهران: یسطرون. چاپ اول.
شهایی، بهنام. (1384). سازمان یادگیرنده به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار. تهران: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، آذر ماه 1384.
علامه، محسن و مقدمی، مهدی. (1389)، بررسی رابطه میان یادگیری سازمانی و عملکرد سازمانی؛ مطالعه موردی: واحد نیرو محرکه شرکت ایران خودرو. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 10(1)، 99-75.
فروزنده، لطف ا. . . . (1388). بررسی نظام یادگیری در شرکت مخابرات بر اساس مدل سازمان یادگیرنده. فصلنامه پیکنور، 57(4)، 12-3.
میراسماعیلی، الهام. (1386). بررسی و مقایسه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در مدارس هوشمند و مدارس عادی شهر تهران. فصلنامه اندیشههای تازه در علوم تربیتی، 2(2)، 169-149.
Britton, B. (1998). The Learning NGO. Occasional Papers Series No. 17, Oxford: INTRAC. Retrieved from www. intrac. org
Celep, C. , Konakli, T. , & Recepoglu, E. (2011). Organizational learning: Perceptions of teachers’ in turkey. International Online Journal of Educational Management, 3(4), 474-493
Huber, G. (1991). Organizational learning: The contributing processes and literatures. Organizational science, 2(1), 88-115.
Jimenez, D. , &
Sanz-Valle, R. (2001). Innovation, organizational learning, and performance. Journal of Business Management, 4(46), 408–417.
Kaplan, R. , & Norton, D. (1996). Translating strategy into action: The Balanced Scorecard (1st ed. , pp. 126-146). Boston, MA: Harvard Business School Press.
Lien, B. , Hung, R. , & Mclean, G. (2007). Organizational learning as an organization development intervention in six higher-technology firms in Taiwan: An exploratory case study. Human resource Quarterly, 18(2), 211-228.
Neefe, D. (2001). Comparing levels of organizational learning maturity of colleges and universities participating in traditional and nontraditional (academic quality improvement project) accreditation process. Unpublished Master Degree Thesis, University of Wisconsin-stout, united state: Menomonie.
Silins, H. , & Mulford, B. (2002). Schools as learning organizations: The case for system, teacher and student learning, Journal of Educational Administration, 40(5), 425-446.
Templeton, G. F. (2000). Development of the organizational learning construct and measure. Unpublished dissertation, Auburn, Alabama.