Document Type : Original Article


  1. آزاد، قاسم.،1385، آزمون سنجش خلاقیت تورنس.، تهران، سمت
  2. آقایی فیشایی، تیمور،1377، خلاقیت و نوآوری در انسان‌ها و سازمانها، انتشارات ترمه، چاپ اول،
  3. اسبورن، الکس، اس،1381،. پرورش استعداد همگانی ابداع و خلاقیت، ترجمه حسن قاسم زاده، نشر دنیای نو، چاپ سوم،
  4. ایونز، مارک؛ 1383، نخبه‌گرایی، ترجمه محمود شهابی، فرهنگ اندیشه، سال سوم، شماره دهم،
  5. دیوید، بوهم. 1381. در باره خلاقیت، ترجمه محمد علی حسین نژاد، نشر ساقی، چاپ اول
  6. رمضانی، عباس، 1388، بررسی خلاقیت دانش آموزان با نگرشهای فرزند پروری والدین در مدارس مقطع راهنمائی پسرانه و دخترانه استعدادهای درخشان شهر ارومیه، بهار، پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی،
  7. روشه، گی؛ 1385، تغییرات اجتماعی، ترجمه منصور وثوقی، تهران، نی، چاپ هجدهم،
  8. سرکشیکیان، امیرحسین 1385، آموزش و یادگیری سنتی و مجازی، ماهنامه مربیان،پاییز - شماره 21
  9. سیف، علی‌اکبر.،1388، سنجش فرایند و فرآورده یادگیری: نشریه مدیریت و توسعه، شماره 40
  10. موید نیا، فریبا. 1384، بررسی انگیزه نوآوری معلمان و ارتباط ساختار سازمانی مدرسه درمدارس دخترانه شهرستان خوی، پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی
    1. Kaufmann, G. (2003). What to Archiv measure? A new look at the concept of creativity. Journal of educational research, 47 (3), 235-251.
    2. McAdam, R, Keogh, W. (2004). Transitioning towards creativity and innovation measurement in SMEs. Creativity and Innovation Management, 13 (2), 126-139.
    3. Proctor, R. M. G. & Burnett, P. S. (2004). Measuring Cognitive and Dispositional Characteristics of Creativity in elementary students. Creativity Research Journal, 16 (4), 421-429.
    4. 15) http://www.tcrecord.org
    5. 16) http://www.wikipedia.com