@article { author = {}, title = {}, journal = {Journal of Human Resource Management}, volume = {2}, number = {2}, pages = {79-98}, year = {2012}, publisher = {Shahid Sattari Aeronautical University}, issn = {2783-0624}, eissn = {2783-0624}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن}, abstract_fa = {در پژوهش حاضر، به‌بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن پرداخته شد. سوال اصلی پژوهش حاضر عبارت است از این‌که چه رابطه‌ای بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ بر این اساس، تعداد 385 پرسشنامه به‌روش نمونه‌گیری تصادفی بین شاغلین و خانواده‌های آنان در یکی از یگان‌های شهر تهران توزیع گردید و  تعداد 358 پرسشنامه، توسط SPSS آنالیز گردید. نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین این دو متغیر اصلی پژوهش، در سطح معناداری 01/0، برابر با 646/0 می‌باشد. آماره‌های توصیفی پژوهش، بیان‌گر آن است که اولویت‌بندی ابعاد رضایت مشتری، به‌ترتیب شامل معیار‌های حمایت از مشتری، اخلاق و روابط، کیفیت واقعی محصول، محیط و هزینه است. همچنین اولویت‌بندی ابعاد ارزش ویژه برند نیز، به‌ترتیب شامل معیار‌های آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند می‌باشد. نتایج حاصل از جدول رگرسیون نشان می‌دهد رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود 38% از کل تغییرات رضایت مشتری را توجیه می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیر‌هاست.}, keywords_fa = {ارزش ویژه برند,اتکا,رضایت مشتری,وفاداری به برند,تداعی برند,کیفیت ادراک شده,آگاهی از برند}, url = {http://www.jhrs.ir/article_66375.html}, eprint = {http://www.jhrs.ir/article_66375_99b9aaeb820db8cc62f5ff792ab45ee2.pdf} }