@article { author = {}, title = {}, journal = {Journal of Human Resource Management}, volume = {3}, number = {4}, pages = {1-20}, year = {2014}, publisher = {Shahid Sattari Aeronautical University}, issn = {2783-0624}, eissn = {2783-0624}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {تأثیر جبران خدمات کل بر التزام کارکنان با در نظر داشتن قرارداد روانی}, abstract_fa = {این پژوهش به‌دنبال کشف ماهیت التزام کارکنان و جبران خدمات کل از دیدگاه کارکنان است. به‌عبارت بهتر، در این تحقیق محقق در پی آن است تا ضمن بررسی، بیان و توصیف معنادار مسأله‎ التزام کارکنان، با استفاده از مفهوم قرارداد روانی نشان دهد که چگونه جبران خدمات کل بر دیدگاه‌ها، نگرش‌ها و بالاخره بر التزام کارکنان تأثیر دارد و اینکه در این کاوش نظام‌مند، شرایط و امکانات لازم را جهت پیاده‌سازی بستر مناسب برای افزایش التزام کارکنان فراهم سازد. به دیگر سخن، این تحقیق، چارچوب‎ نظری مناسبی را برای شکل‌دهی این مفاهیم ارائه می‌دهد و روش‌های نوینی برای درک التزام کارکنان پیشنهاد می‌نماید. این پژوهش ترکیب خاصی از برخی متغیرها را مدنظر قرار می‌دهد و به‌طور هم‌زمان به‌دنبال‎ آن است‎ تا نشان دهد که چگونه هر متغیر بر التزام کارکنان تأثیر دارد و اینکه متعاقباً هر یک از متغیرها بر هم چگونه تأثیر می‌گذارند. تحقیق حاضر با ارائة روابط میان التزام، جبران خدمات کل و نقش قرارداد روانی دانش مفیدی را برای علم مدیریت، به‌ویژه مدیریت رفتارسازمانی فراهم می‌آورد.}, keywords_fa = {التزام کارکنان,جبران خدمات کل,قرارداد روانی,شکاف در قرارداد روانی,تخلف در قرارداد روانی}, url = {http://www.jhrs.ir/article_66250.html}, eprint = {http://www.jhrs.ir/article_66250_d0b5122035404917ff1254aef3461aff.pdf} }