TY - JOUR ID - 65335 TI - بررسی نقش پیشران عزت نفس سازمانی در توفیق پیاده‏سازی مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: (بانک حکمت ایرانیان). JO - مطالعات منابع انسانی JA - JHRS LA - fa SN - AU - غلامی, محمود AU - رستمی, مهدی AU - صادقی, امیر AD - دکتری مدیریت بازرگانی، استادیار دانشگاه هوایی شهید ستاری. AD - کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، مدرس دانشگاه هوایی شهید ستاری. AD - دکتری مدیریت بازاریابی بین‏الملل، عضو هیأت علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری. Y1 - 2016 PY - 2016 VL - 6 IS - 2 SP - 53 EP - 78 KW - مدیریت ارتباط با مشتری KW - عزت نفس سازمانی KW - بانک حکمت ایرانیان KW - امکان سنجی KW - بازاریابی رابطه مند DO - N2 - هدف اصلی این مقاله بررسی نقش عزت نفس سازمانی بر پیاده­سازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانک حکمت ایرانیان از دیدگاه مدیران می­باشد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و بر اساس ماهیت و روش، تحقیقی توصیفی- پیمایشی است. در این پژوهش از روش کتابخانه‌ای و بررسی متون و نیز روش­ میدانی نظیر پرسشنامه جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. مدیران و کارکنان ارشد مدیریت شعب بانک­ حکمت ایرانیان در استان تهران جامعه آماری این پژوهش را تشکیل داده­اند. از 60 مدیر و کارمند عالی بانک موجود در استان تهران، 45 مدیر و کارمند به طور تصادفی انتخاب شدند. نتایج پژوهش حاکی از آن است که بانک حکمت ایرانیان در زمینه استراتژی مدیریت داده و سیستم مشتری دارای آمادگی برای پیاده­سازی مدیریت ارتباط با مشتری می­باشد و عزت نفس سازمانی در توفیق پیاده­سازی مدیریت ارتباط با مشتری مؤثر است. UR - http://www.jhrs.ir/article_65335.html L1 - http://www.jhrs.ir/article_65335_e98d5184408e54bcf67bc4bd83222990.pdf ER -