آغاز، عسل؛ هاشمی، امین (1391). بررسی تجربی مدل بسط یافته هویت سازمانی با توجه به ویژگیهای شخصیتی کارکنان. چشم انداز مدیریت دولتی، 3(4)، 87- 106.
اللهیاری، محبوبه؛ حمیدی، مهرزاد؛ همتی نژاد، مهرعلی؛ اللهیاری، فاطمه (1390). رابطه هویت سازمانی و عوامل اجتماعی ـ جمعیتشناختی با رفتار شهروندی سازمانی در ورزش. پژوهش در علوم ورزشی، 3(9)، 95-112.
تقیزاده، هوشنگ؛ سلطانی فسقندیس، غلامرضا (1394). نقش هویتیابی و باورهای اخلاقی کارکنان در نتایج عملکردی رهبری اخلاقی. اخلاق در علوم و فناوری، 10(4)، 97- 106.
جعفری نیا، سعید؛ خیراندیش، مهدی؛ لطیفی جلیسه، سلیمه (1396). مطالعهای درزمینه فراتحلیل پیامدها و پیشایندهای هویتیابی سازمانی. فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، 6(4)، 1-26.
حقیقتیان، منصور؛ هاشمیان، سیدعلی؛ مرادی، گلمراد (1392). بررسی تأثیر جامعهپذیری سازمانی بر مسئولیت اجتماعی کارکنان (مورد مطالعه شرکت نفت کرمانشاه). جامعهشناسی کاربردی، 24(3)، 71-96.
رحمان سرشت، حسین؛ مولائی، سوران (1396). اثر منبع کنترل و جامعهپذیری بر هویتیابی سازمانی در کارکنان سازمانهای نظامی. منابع انسانی ناجا، 8(49)، 9-34.
رحیمیان، حمید؛ طاهری، مرتضی (1394). الزامات توسعه کیفی آموزشهای کارشناسان مالی و اقتصاد شهری. اقتصاد و مدیریت شهری، 3(12)، 20-42.
کریمینیا، رضا؛ سیدحسین، سلیمی؛ امینی، علی (1389). رابطه سبک رهبری با فرهنگ سازمان و تعهد سازمانی در نیروهای نظامی. طِب نظامی، 12(2)، 65- 70.
لطفی جلال آبادی، مصطفی؛ موغلی، علیرضا؛ فیضی، طاهره؛ امیرخانی، امیرحسین (1394). بررسی تأثیر رهبری اصیل بر هویتیابی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان یکی از واحدهای صنعتی دفاعی کشور). مدیریت نظامی، 15(58)، 24-42.
محمدزاده، زهرا؛ رحمان سرشت، حسین؛ کوشازاده، سیدعلی (1392). اثر اعتماد شناختی و عاطفی به رهبر بر هویت سازمانی: نقش میانجی اعتماد به سازمان. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 4(15)، 1-20.
موغلی، علیرضا؛ فیضی، طاهره؛ امیرخانی، امیرحسین؛ لطفی جلال آبادی، مصطفی (1392). طراحی و تبیین مدل هویتیابی سازمانی (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور). فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، 2(1)، 119-133.
ناصری، هاجر؛ نسترن، مهین؛ بیدرام، رسول (1399). تبیین مدل مفهومی ارزشآفرینی بافتهای تاریخی با رویکرد رقابتپذیری شهری. فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، 8(33)، 35- 88.
نظری، حمید (1396). چالشهای منابع انسانی در شهرداری تهران. دوماهنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، 2(3)، 55- 75.
نوری، زهرا (1396). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویتیابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی بانک سپه استان گلستان)، پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مؤسسه آموزش عالی شرق گلستان.
هیکلی، علی (1395). تأثیر مدیریت هویتسازمانی بر جذابیت هویت و رضایت شغلی (موردمطالعه: بانک کشاورزی). پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه تبریز.
Balmer, J. M.T. (2017). The corporate identity, total corporate communications, stakeholders’ attributed identities, identifications and behaviours continuum. European Journal of Marketing, 51(9/10), 1472-1502.
Barika, Eliyana, A., Hamidah, Buchdadi, A. D., & Lakspakarti, R. Z. (2020). The effect of transformational leadership on employee creative self efficacy with creative role identity as a mediation variables.
Systematic Reviews in Pharamacy,11(9), 788-797.
Broberg, P., Umans, T., Skog, P., Theodorsson, E. (2018). Auditors’ professional and organizational identities and commercialization in audit firms. Accounting, Auditing & Accountability Journal, 31(2), 374-399.
Çeri-Booms, M. (2012). How can authentic leaders create organizational identific ation? An empirical study on Turkish employees. International Journal of Leadership Studies, 7(2), 125-152.
Cheney, G. (1983). The rhetoric of identification and the study of organizational communication. Quarterly journal of speech, 69,143-158.
Deepak, S. (2019). Antecedent and consequences of organizational identification: a study in the tourism sector of Sikkim,
Future Business Journal, 5(4), 38-70.
Finch, D. J., Abeza, G., O’Reilly, N., & Hillenbrand, C. (2018). Organizational identification and independent sales contractor performance in professional services. Journal of Services Marketing, 32(4), 373-386.
Gkorezis, P., Mylonas, N., & Petridou, E. (2011). The effect of perceived external prestige on Greek public employees’ organizational identification: Gender as a moderator management, gender in management: An International Journal, 26(8), 550-560.
Guglielmi, D., Panari, Ch. Simbula, S. and Mazzetti, G. (2014). Is it possible to motivate teachers? The role of organizational identification procedia. Social and Behavioral Sciences, 116,1842-1847.
Kalemci Tüzün I., & Çağlar I. (2009). Investigating the Antecedents of Organizational Identification. Doğuş Üniversitesi Dergisi, 10 (2), 284-293.
Kang, D.S., Stewart, J., Kim, H. (2011). The effects of perceived external prestige, ethical organizational climate, and leader-member exchange (LMX) quality on employees’ commitments and their subsequent attitudes. Personnel Review, 40(6), 761-784.
Kilic, E., Tatar, B. and Erdil, O. (2020). The relationship between job crafting and organizational identification: The mediating role of affective well-being. Business and Economics Research Journal, 11(1), 201-212.
Liberman, J.C. (2011). Why organizational identification ‘matters’ as acommunication variable: A state-of-the-art reviewof past, present, and future trends. Proceedings of the New York State Communication Association, 8,145-165.
Miller, V. D., Allen, M. C., Mary K., & Johnson, J. R. (2000). Reconsidering the organizational identification questionaire, Management Communication Quarterly, 13(4), 626- 658.
Ngo, H.Y., Loi, R., Foley, Sh., Zheng, X., & Zhang, L. (2012). Perceptions of organizational context and job attitudes: The mediating effect of organizational identification. Asia Pacific Journal of Management, 30(1), 149-168.
Qin, C., Wu, K., Liu, X., Liu, Sh., & Lu, W. (2021). The effect of job securityon deviant behaviors in diverse employment workplaces: From the social identity perspective. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(14),1 7374.
Riketta, M. (2005). Organizational identification: A meta-analysis, Journal of Vocational Behavior, 66(2), 358-384.
Shahnawaz, F. (2012). Impact of organizational identification on employeeswork commitment. International Journal of Behavioral Social and Movement Sciences, 1(3), 126-132.
Tang, C. and Naumann, S. E. (2016). The impact of three kinds of identity on research and development employees’ incremental and radical creativity. Thinking Skills and Creativity, 21, 123-131.
Wang, H. J., Demerouti, E., & Le Blanc, P. (2017). Transformational leadership, adaptability, and job crafting: The moderating role of organizational identification. Journal of Vocational Behavior, 100, 185-195.