مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان، نوعی سنجش نظام یافته و دایمی از چگونگی انجام وظایف وابسته به شغل، به منظور شناسایی نقاط ضروری برای رشد و بهبود منابع انسانی است. بدیهی است روشهایی که برای ارزیابی عملکرد کارکنان در سطوح مختلف سازمانی مورد استفاده قرار میگیرد باید متفاوت باشد. این تفاوت به علت گوناگونی نیمرخ شغلی و اهداف در سطوح مختلف سازمانی است. بنابراین اگر روش مورد استفاده جهت ارزیابیعملکرد کارکنان نتواند اثربخشی خود را نشان دهد، ارزش خود را از دست خواهد داد. این تحقیق به دنبال یافتن بهترین روش ارزیابیعملکرد در سطح کارکنان شرکت ساپکو است؛ همچنین به دنبال آن روشهای ارزیابی عملکرد در سطح کارکنان شرکت ساپکو با توجه به پنج عامل ویژگیهای ارزیاب، ویژگیهای ارزیابی شونده، فرایند ارزیابی، ابزار ارزیابی و پیامدهای ارزیابی، اولویتبندی شدهاند. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه بازیگران فرایندهای ارزیابیعملکرد کارکنان در شرکت ساپکو میباشد. جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامههای مقیاسدار و زوجی و مصاحبههای ساختمند انجام شده و برای تحلیل دادهها از روش تاپسیس فازی و ANP استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که روش مدیریتبرمبنای هدف و رتبهبندیثابت بالاترین اولویت را جهت ارزیابیعملکرد کارکنان در شرکت ساپکو دارا هستند.
. (1393). انتخاب روش مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره در شرکت ساپکو. فصلنامۀ علمی مطالعات منابع انسانی, 4(2), 105-123.
MLA
. "انتخاب روش مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره در شرکت ساپکو". فصلنامۀ علمی مطالعات منابع انسانی, 4, 2, 1393, 105-123.
HARVARD
. (1393). 'انتخاب روش مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره در شرکت ساپکو', فصلنامۀ علمی مطالعات منابع انسانی, 4(2), pp. 105-123.
VANCOUVER
. انتخاب روش مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره در شرکت ساپکو. فصلنامۀ علمی مطالعات منابع انسانی, 1393; 4(2): 105-123.