اکبری، پیمان، بهارستان، امید و نصر اصفهانی، علی. (1392). تحلیل نقش تعدیلکنندگی یادگیری سازمانی در رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و عملکرد نوآورانه (مطالعه موردی: شرکت ایران دارو). فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی، 8 (23)، 46-35.
اوشک سرائی، مریم، آزاده دل، محمدرضا و جباری صدودی، فرشاد. (۱۳۹۵). تعیین رابطه بین رضایت شغلی پرستاران و فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستانهای شهر رشت. فصلنامه بهداشت و ایمنی کار، 3 (6)، ۱۰۲-91.
بقایی، رحیم، نورانی، داوود، خلخالی، حمیدرضا و پیرنژاد، حبیب الله. (1391). بررسی وضعیت فرهنگ ایمنی بیمار در کارکنان مراکز آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سال 1390. دو ماهنامه دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، 2 (10)، 164-155.
بهرامی، محمدامین، کیانی، محمدمهدی، فلاحزاده، حسین، منتظرالفرج، راضیه و محمدزاده، مرتضی. (1395). بررسی رابطه یادگیری سازمانی و چابکی سازمانی در بیمارستانهای آموزشی شهر یزد در سال 1394. راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، 1 (1)، 80-71.
بهرامی، سوسن، یارمحمدیان، محمدحسین، فردوسی، مسعود، اجاقی، رضوان، ایزدی ورکی، فهیمه السادات و گلکار، مرضیه.(1391). رابطهی مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. نشریه مدیریت اطلاعات سلامت، (26)، 566-558.
پرداختچی، محمدحسن، خراسانی، اباصلت، عموزاده، محمد، ملکی، حاتم و بهرامیان، امید. (1396). نقش یادگیری سازمانی در بهبود عملکرد غیرمالی. فصلنامه مطالعات منابع انسانی، 6 (24)، 144-127.
خنیفر، حسین و حیدرنیا، زهرا. (1385). رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در بخش خدمات. مجله فرهنگ مدیریت، 14(14)، 116-87.
شریفی، طاهره، امیراسماعیلی، محمدرضا، بهشتیفر، ملیکه و نکویی مقدم، محمود.(1394). تأثیر یادگیری سازمانی بر موفقیت سازمانی در کارکنان اداری دانشکدههای علوم پزشکی کرمان. فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل، (1) 7، 11-1.
شریفزاده، فتاح، نوری، داوود و سالمی شکوری، احسان. (1395). بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی الکترونیک با عملکرد و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان آب منطقهای استان کرمانشاه). فصلنامه مطالعات منابع انسانی، 6 (20)، 170-147.
زارعی، فاطمه، تقدیسی، محمدحسین، محبیفر، رفعت، طهرانی، هادی، شجاعیزاده، داوود و معتمدی، امیر. (1392). تأثیر مداخله آموزشی بر بهکارگیری مفاهیم مدیریت کیفیت جامع. فصلنامه پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی، 4 (13)، 40-33.
صالحنیا، منیره، کاظمی، مصطفی و احمدیزاده جزی، سمیه. (۱۳۹۱). تأثیر محیط فیزیکی بیمارستان بر تصویر ذهنی آن: دیدگاه مشتریان. مجله پژوهشی حکیم، 4 (15)، ۳۲۹-321.
عباسی مقدم، محمدعلی، بختیاری، محمد، رعدآبادی، مهدی و بهادری، محمدکریم. (1392). وضعیت یادگیری سازمانی و توانمندسازی پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تهران. مجله راهبردهای آموزشی در علوم پزشکی، 6 (2)، 118-113.
علاقه بند، علی. (۱۳۸۹)، مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی، تهران: نشر روان.
علامه، سید محسن و مقدمی، مهدی.(۱۳۸۹). بررسی رابطه میان یادگیری سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: واحد نیرومحرکه شرکت ایرانخودرو). پژوهشنامهی مدیریت اجرایی، 10 (1)، پیاپی 38، ۹۹-76.
کزازی، ابوالفضل و عباس شول. (1392). تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد نوآوری: اثر تعدیلکنندگی یادگیری سازمانی. مطالعه مدیریت (بهبود و تحول)، 23 (71)، 17-1.
مقدمی، مهدی و زارع، سید محسن. (۱۳۸۷)، بررسی تصویر ذهنی مشتریان از سازمان و روشهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت ایرانخودرو). سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت بازرگانی.
یعقوبیفر، محمدعلی، تکبیری، افسانه، حقگشایی، الهه و تبرایی، یاسر. (1392). بررسی فرهنگ ایمنی بیمار و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن در بیمارستانهای شهر سبزوار در سال 1390. مجله دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، 2 (20)، 164-154.
Anderson, J. D. (2006). “creating a culture of safety: leadership, teams and tools”. Journal of Nurse leader, 4(5), 38-41.
Bingol, D., Sener, I., and Cevik, E. (2013). “The effect of organizational culture on organizational image and identify: evidence from a pharmaceutical company”. Journal of social and behavioral sciences, 99. 222-229.
Bayraktaroglu, S. & Kutanis, R.O. (2003). “Transforming hotels into learning organisations: A new strategy for going global”. Tourism Management, 24(2), 149-154.
Choo A. S., Linderman K. W., and Schroeder, R. G. (2007). “Method and Context Perspectives on Learning and Knowledge Creation in Quality Management”. Journal of Operations Management, 25(4), PP 918–931.
Durana, C., Aysel, C., and Ozcan, S. (2014). “An analysis on the relationship between TQM practices and knowledge management: The case of Eskişehir”. Journal of Social and Behavioral Sciences, 109, 65–77.
Gibbs, V. C. (2005). “Patient safety practices in the operating room:correct-site surgery and nothing left behind”. Surg Clin North Am, 85, 1307-1319
Gunes, U., Gurlek, O., and Sonmez. M. (2016). “A survey of the patient safety culture of hospital nurses in Turkey Collegian “, 23(2), 225 – 232.
Henseler, J., Ringle, C. M., & Sinkovics, R. R. (2009). “The use of partial least squares path modeling in international marketing”. In New challenges to international marketing pp. 277-319. Emerald Group Publishing Limited.
Honarpour, A., & Asadi, A. (2012). “TQM and Organizational Learning: A Methodological Perspective”. International Journal of Business and Management Tomorrow, 2 (9), 1-6.
Jimenez, D.J., & Martinez, C.M. (2008). “Are Companies that Implement TQM Better Learning Organisations? An Empirical Study”. Total Quality Management, 19(11), 1101-1115.
Jimenez, D. J. & Valle, R. S. (2011). “Innovation, organizational learning and performance”. Journal of Business Research, 64 (4), 408-417.
Lee, B. K. (2004). “Corporate Image Examined in a Chinese-Based Context: A Study of a Young Educated Public in Hong Kong”. Journal of Public Relations Research,16(1),1-33.
Makai, P., Klazinga, N., Wagner, C., Boncz, I., and Gulacsi, L. (2009). “Quality management and patient safety: survey results from 102 Hungarian hospitals. Health policy”. Journal of Health Policy, (90), 175-180.
Malik A., Sinha A. and Blumenfeld, S. (2012), “Role of Quality Management Capabilities in Developing Market-based Organisational Learning Capabilities: Case Study Evidence from Four Indian Business Processoutsourcing Firms”. Industrial Marketing Management, 41(4), PP 639–648.
Mark, A.S. (2012). “A novel tool for organizational learning and its impact on safety culture in a hospital”. Reliability Engineering and system safety, 101, 21-31.
Milligan, J. F. (2007). “Establishing a culture for patient safety - the role of education”. Journal of Nurse education today, 27(2), 95-102.
Nash, D., & Goldfarb, N. (2006). “The Quality Solution: The Stakeholders Guide to Improving Health Care”, 1st Edition, Jones & Bartlett Publishers: UK. Perez, J., & Torres, E. (2016). “Evaluation of the organizational image of a university in a higher education institution”. Contaduría y Administración, 62(1), 123 – 140.
Sexton, J. B., Makary, M. A., and Tersigni, A. R. (2006). “Teamwork in theoperating room: frontline perspectives among hospitals and operatingroom personnel”. journal of Anesthesiology, 105(5), 877–884.
Wetzels, M., Odekkerken, S. G. and Van, P. C. (2009), “Using PLS Path Modeling for Assessing Hierarchical Construct Models: Guidelines and Empirical Illustration”. MIS Quarterly, 33(1), 168-177.
Zaboli, R., Hasani, M., Khalagi, K., Karimi, M., and Shirzad, H. (2013). “The relationship between patients safety culture and patients perception of health care quality in Military hospitals in 2013”. journal of police Medicine, 3(1), 19-30.