افجه، سیدعلی اکبر و علیزادهفر، زهرا (1396). رابطه ادراک برند کارفرما با نگرشهای شغلی کارکنان. فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 26 (84)، 73-95.
افضلآبادی، محمدحسین، نوه ابراهیم، عبدالرحیم، عبداللهی، بیژن و عباسیان، حسین (1396). طراحی مدل برندسازی کارفرما در سازمانهای عمومی غیردولتی. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 3(9) 71-95.
باباشاهی، جبار، حمیدیزاده، علی، محمدنژاد فدردی، منصوره و سیدامیری، نادر (1396). برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی. فصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی، 1(12)، 203-222.
بیات، الناز، شاهحسینی، محمدعلی، امیری، مجتبی و یزدانپناه، احمدعلی (1399). ارائه مدل هویت سازمانی با رویکردبرندکارفرما؛ یک مطالعه کیفی. نشریه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، 1(9)، 73-106.
بیگ، مینا، رحمانسرشت، حسین و حسینی گل افشانی، سید احمد (1398). مدلی برای برندسازی سامانه منابع انسانی با رویکرد دادهبنیاد. فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی، 3 (10)، 67-100.
حسنقلیپور، طهمورث، ملایری نوریجانی، عزیز محمد، باباشاهی، جبار و صادق وزیری، فراز ( 1394). تأملی بر جنبه انسانی برند: بررسی تأثیر شخصیت برند سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بر رضایت سرمایههای انسانی. نشریه علمی ـ پژوهشی بهبود مدیریت، 1(9)، 94-79.
حمیدیانپور، فخریه، ضیایی بده، علیرضا و اردکانی، محمد سعیدا (1392). ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری. فصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 5(9)، 1-13.
خوشگویان فرد، علیرضا (1386). روششناسی کیو. تهران: انتشارات مرکز تحقیقات صداوسیما.
رحیمیان، اشرف (1392) برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 2(5)، 150-127.
رضادوست، مهدی، ایرانی، حمیدرضا و حمیدیزاده، علی (1395). تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی. فصلنامه مدیریت برند، 8(4)، 65-94.
رعنایی کردشولی، حبیباله، ابراهیمی، ابوالقاسم و مباشری، علی اصغر (1397). سنجش برند کارفرما. فصلنامه علمی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، 19(20)، 931-969.
سفیدگر، افروز و وظیفهدوست، حسین (1399). تأثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان. فصلنامه مدیریت کسبوکار، 74(5)، 214- 234.
شوقی لرد، الهه، علیزاده ثانی، محسن، شیرخدایی، میثم و عرب، محبوبه (1398). مقایسه جذابیت برند کارفرمایی بخشهای دولتی و خصوصی: دیدگاه دانشجویان دانشگاههای فنی و مهندسی. مطالعات مدیریت دولتی ایران، 2(2)، 115- 129.
عسکری، ناصر (1397). نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی، 2(10)، 399-420.
علیزاده ثانی، محسن و نجات، سهیل (1395). بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعه موردی: شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت). مدیریت بازرگانی، 1(8) 204-228.
کردنائیج اسداله و نجات، سهیل (1397). تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران). فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 2(8)، 113-133.
مزرعه، شیرین، شائمی برزکی، علی و صفری، علی (1400). طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد. مدیریت بازرگانی، 13(2)، 337-361.
مشبکی، اصغر و تقیزاده، امیرحسین (1398). تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطهای هویت سازمانی. فصلنامه علمی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، 93(28)، 63-91.
Alnıacık, E. and Alnıacık, U. (2012). Identifying dimensions of attractiveness in employer branding: Effects of age, gender, and current employment status. 8th International Strategic Management Conference, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 58 (2), 1336- 1343.
Ambler, T., & Barrow. S. (1996). The employer brand, Centre for Marketing, Pan. Agra Working Paper, 3(15) 96-902.
Aslam, S. (2015). Potential Employee Segmentation: Employer Branding and Intention to Apply for a Job in Banking Sector, Pakistan. International Journal of Management Sciences and Business Research, 4(6), 111-116.
Backhaus, K. and Tikoo, S. (2004). Conceptualizing and Researching EmployerBranding. Career Development International, 9(4.5), 501-517.
Bakanauskiene, I., Bendaraviciene, R., Krikstolaitis, R. & Lydeka, Z. (2011). Discovering an Employer Branding: Identifying Dimensions of Employer’s Attractiveness in University. Management of Organizations: Systematic Research, 59, 7-22.
Berthon, P., Michael, E., & Li Lian, H. (2005). Captivating company: dimensions of attractiveness in employer branding. nternational journal of advertising, 24(2), 151-172.
Biswas, M., & Suar, D. (2013). Which Employees’ Values Matter Most in the Creation of Employer Branding? Journal of Marketing Development and Competitiveness, 7 (1), 93-102.
Botha, A., Bussin, M., & De Swardt, L. (2011). An Employer Brand Predictive Model for Talent Attraction and Retention. SA Journal of Human Resource Management/SA: 1-12.
Broek, M. T. (2015). From Employer Attractiveness Employer Branding: Results of a Mixed Methods Research. Master Thesis of Business Administration, Human Resource Management, School of management and governance, University of Twent.
Christopher , N., & Aiswarya, K. (2019). Employer branding: perceived organisational support and employee retention – the mediating role of organisational commitment. Industrial and Commercial Training, 51(3), 214-227.
Kucherov, D., Zavyalova, E., & Garavan, T. N. (2011). HRD practices and talent management in the companies with the employer brand. European Journal of Training and Development, 36, 86–104.
Kumar Dawn, S., & Biswas, S. (2010). Employer Branding: A New Strategic Dimension of Indian Corporations. Asian Journal of Management Research, 6(1), 21-31.
Lievens, F., Van Hoye, G., & Anseel, F. (2013). Organizational Identity and Employer Image: Company’s Attractiveness as an Employer. Personnel Psychology, 56: 75-102.
Livens, F., & Highhouse, S. (2003). The Relation of Instrumental and Symbolic Attributes to a Towards a Unifying Framework. British Journal of Management, 18, 45–59.
Maxwell, R. & Xnax, S. (2009). Motivating Employees to live the brand: a Comparative Case Study of Employer Brand Attractiveness Within the Firm. Journal of marketing management, 25, (9-10), 1-16.
Minchington, B. (2010). Employer Brand Leadership - A Global Perspective. Torrensville: Collective Learning Australia, 2010. 319 P. ISBN 978-0-646-53648-4
Molk, A. (2018). Structures strategizing and contested territories: A structuration perspective on strategy development in employer branding. Scandinavian Journal of Management, 34(4), 326-334.
Noaillesa, L. & Viot, C. (2021). Employer brand equity effects on employees well-being and loyalty. Journal of Business Research, 126(3), 605-613.
O'Cass, A., Schlager, T., Bodderas, M., Maas, P. & Cachelin, J. L. (2011). The influence of the employer brand on employee attitudes relevant for service branding: an empirical investigation. Journal of Services Marketing, 25(7), 497- 508.
Parmar, A. (2014). The Role of Hr Department in Employer Branding at Public and Private Sector. Journal of Human Resources Management and Labor Studies, 2(2), 201-225.
Ramlo, S. (2016). Mixed method lessons learnedfrom 80 years of Q methodology. Mixed Methods, 10(1), 28-45.
Tanwar, K. & Prasad, A. (2016). Exploring the Relationship between Employer Branding and Employee Retention. Global Business Review, 17(3S), 1–21.
Tikhonov, A. (2019). Applying of employer branding system in the IT-companies. Human resource management, 40(38), 23-35.
Tkalac, V. A. & Sincic, C. (2018). The relationship between reputation, employer branding and corporate social responsibility. International journal of advertising, 25(3), 151-172.
Vercic, A. T. (2021). The impact of employee engagement, organisational support and employer branding on internal communication satisfaction. Public Relations Review, 47(1), 21-34.
Walder, P., & Kantelhardt, J. (2018). The Environmental Behaviour of Farmers – Capturing the Diversity of Perspectives with a Q Methodological Approach. Ecological Economics, 143, 55-63.
Zhu, F., Zhen, W., Yu, Q., Hu, T., Wen, Y. and Liu, Y. (2014). Reconsidering the dimensionality and measurement of employer brand in the Chinese context. Social Behavior and Personality, 42(6), 944-948.